2 Haziran 2013 Pazar

Booth And The Bad Angel

Booth and the bad angel- Dance of the bad angel...

Şimdi bazı şarkılar vardır, insanın hayatına anlam katarlar,öyle ki bu şarkılar insanların hayatlarında ki önemli anlarda önemli derken iyi güzel anlarda değil, genellikle terk edilişler de, aldatılmalar da, aşk acısı , sevda yanığı,gibi vakkalar da yeniden bıkmadan usanmadan üst üste saatlerce dinlenir, sonra keyifler yerine tekrar geldi mi aynı eski köşelerine bir daha ki acılarda dinlenmek üzere kaldırılırlar.

Dance of the bad angel'da benim için aynı anlamı ifade eden yegane şarkılar listeme girmiştir, arkadaş madem şarkı sözü yazıyorsun, azcık insan işi yap, neyin peşindesin ? zaten %50 %50 kendinde olan bir insanım %100 bitkiye bağlayıp fotosentez yaptırma bana ...desem de her gün 3-5-8-10 kere  büyük bir zevkle dinliyorum... bir şarkı sözü bu kadar mı içten yazılır ?  dinleyen bu kadar mı içten hisseder...

Oh my god, please take me now
I'm ready for ascension
If I only knew how
Give me wings, give me wings
Now I'm stuck on the ground
Recieve this blood and bones
I'm homeward bound

buhran anımda give me wings give me wings diye sırtımı az tırmaladım, arka bahçemde köpeğin kazdığı çukurlara girip Recieve this blood and bones diye az tepinmedim(tabii ki o kadar shitini çıkarmadım) ama şarkının her sözünü her kelimesini her anlamını defalarca içimde yaşadım, sağolsun solist abimizde üstüne o buhranlı depresif sesiyle tüyü dikti.

Aşk şarkısının, karşılıksız aşk şarkısının efendisidir., aşk acısı çekiyorsan bu şarkıyı dinleyeceksin arkadaş, açacaksın ağlaya zırlaya dinleyeceksin, ha şarkının farklı bir felsefesi de var elbet, biraz tasavvufi bir havası da var, derindir yani, dinledikçe o derinlik artar artar taşar... neyse ne işte değer biçilemeyecek kadar değerli eserlerdendir benim nazarımda.  karşılıksız aşka , karşılıklı aşka, ota ,çiçeğe, böceğe , tanrıya, meleklere her hangi bir şeye olan aşka dair bir şarkıdır...  bu da şarkının kendidir. dinleyiniz efenim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder